sâmbătă, 14 mai 2016

Schimband vieti in Indonezia, un bun exemplu pentru Romania


Unul dintre liderii cei mai puternici din echipa Asociatilor din Indonezia, Grand Blue Diamond Marselinus “Marsel” Halim e dovada ca vointa puternica, dorinta de invatare si abilitatea de a face actiuni decisive, impreuna cu o oportunitate perfecta de afacere – pot sa fie vehicolul care te duce spre succes. Marsel e deseori pe scena la evenimentele din Indonezia unde ii incurajeaza pe sutele de participanti sa dea mai departe Solutia de Video Marketing Talk Fusion la prieteni, familie, vecini sau colegi.
De fapt, el crede ca Talk Fusion are puterea sa imbunatateasca economia si vietile intregii tari.
El spune ca „Daca ai dorinta de a genera venit, sa-ti realizezi visele, sa experimentezi crestere personala incredibila, atunci cred ca ar trebui sa intri in Talk Fusion. Nu te uita doar la suprafata. Trebuie sa o cunosti toata.”
La inceput cand a devenit Asociat Talk Fusion, bineinteles ca nu a fost usor, dar a avut incredere in fratele sau care era si el Asociat. In cele din urma, si restul familiei a intrat in afacere: mama, tatal si sora. „Am invatat ca orice e posibil cu Talk Fusion. Daca fratele meu nu m-ar fi impins sa ma implic in marketing relational, atunci probabil as fi la fel ca oricare alta persoana. Ar trebui sa ma trezesc in fiecare dimineata, sa merg la lucru si sa am o rutina intreaga viata. Talk Fusion a schimbat totul.”

Lambourghini, Mercedes, Talk Fusion, Indonezia
Marsel stia ca daca voia succes, trebuia sa invete si sa se dezvolte. De atunci, dupa ce si-a dedicat timpul si a muncit din greu sa contruiasca o echipa puternica si i-a invatat cum sa impartaseasca Talk Fusion, poate in sfarsit sa se bucure de roadele muncii sale. „Calatoresc in toata lumea. Mi-am cumparat casa pe care mi-o doream. M-am casatorit cu femeia visurilor mele si viata mea pare a fi un vis. Chiar mi-am platit in cash masina mult dorita.”
Scopul lui este sa ajunga la cel mai inalt nivel si sa isi ajute inscrisii sa isi implineasca visurile. „Vad Talk Fusion mai mult decat o afacere; m-a ajutat sa imi indeplinesc visurile. Sfatul meu: munceste din greu in Talk Fusion. Merita!”  
Cu noul program Incearca gratuit, Marsel si echipa lui au primit noi resurse pentru a-si extinde afacerea. Au fost extrem de receptivi la aceste oportunitati nelimitate.
„Suntem extrem de entuziasmati! Noul Talk Fusion inseamna mult pentru noi. Noi visuri, noi sperante.” Cu toate marile realizarile ale echipei (si viteza la care cresc), Marsel considera ca e doar inceputul drumului spre succes. „Indonezia doar acum incepe sa creasca... e inceputul. O sa construim afacerea sa fie cea mai mare de pana acum  ca sa aratam ca Talk Fusion este numarul 1!”, un nou stil de viata in afaceri.



Inscrie-te pe acet link si apoi scrie-ti si tu povestea de succes: http://1096284.talkfusion.com/ 


Vezi evenimentul din Indonezia - Parada masinilor Talk Fusion 2014. LIVE YOUR DREAMS TODAY! Traieste-ti visurile azi! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu