sâmbătă, 2 aprilie 2016

Interviu Bob Reina partea a doua

Talk Fusion, video email, instant pay

A trebuit sa invat sa fiu mai eficient cu timpul meu si sa setez limite. 
Cateodata asta inseamna sa ma trezesc mai devreme ca sa 
termin munca care sta in calea unui lucru ce tine de timpul personal. Asta e.

Care e strategia care te-a ajutat sa-ti cresti afacerea?
Am fost capabili sa crestem Talk Fusion pentru ca am fost o singura dimensiune. Noi am muncit mereu din greu ca sa aducem clientilor noi solutii de marketing de care au nevoie si din care sa beneficieze. De aceea, produsele noastre video se potrivesc oricarei afaceri, indiferent de produsul lor. Am stiut mereu ca: orice afacere are nevoie de clienti,  orice afacere are nevoie de marketing. De aceea au nevoie de Talk Fusion.

cum sa cresti, afacere, business

Care e un esec care l-ai avut ca antreprenor si cum l-ai depasit?
Nu e un esec, ci o provocare careia trebuie sa-i fac fata mereu: a gasi un echilibru intre timpul de lucru si cel personal.  Cand iubesti ceea ce faci, vrei sa petreci mereu timp ajuntandu-ti afacerea sa creasca si sa devii mai de succes. A trebuit sa invat sa fiu mai eficient cu timpul meu si sa setez limite. Cateodata asta inseamna sa ma trezesc mai devreme ca sa termin munca care sta in calea unui lucru ce tine de timpul personal. Asta e.

Care e o idee de afacere care vrei sa o impartasesc cu cititorii?
Am multe idei bune. Nu vreau sa le dau pe cele mai bune, dar uite una buna: daca cineva ar crea un ecran de telefon care nu se murdareste,  atunci eu as cumpara unul.  Deci, ar avea deja o vanzare.

Care sunt cei mai bine cheltuiti 100$ recent ? Pe ce si cum?
Primul lucru care imi vine in minte, s-a intamplat aseara. Asteptam la coada la magazin, era o doamna in fata mea si se vedea ca o duce greu si cardul ei tocmai fusese refuzat, asa ca a inceput sa renunte la lucrurile pe care voia sa le cumpere. Asa ca am platit eu pentru ea. Sunt cei mai bine cheltuiti bani.

Ce software si servicii web folosesti? Ce iti place la ele?
Ne dezvaltam si detinem toate produsele tehnologice de la Talk Fusion, asa ca normal ca aceastea sunt serviciile web pe care le folosesc mereu. Imi place la nebunie sa trimit Video Email-uri, sa tin transmisii live tuturor asociatilor din peste 140 de tari si sa ma conectez cu lideri din Indonezia folosind Video Chat-ul.  Calitatea e impecabila si face lumea sa para mai mica si interconectata.

Care e o carte pe care o recomanzi? Si de ce?
Minighid de investitii cu dividende mari de Charles Carlson. E o carte grozava in care sunt intervievati sute de oameni normali care au facut mici investitiii care s-au dovedit a fi de milionane. Iti arata cum gandesc oamenii de succes, cum isi cheltuiesc banii si strategiile  de investitie prin care si-au schimbat vietile.

Ce oameni ti-au influentat gandirea si i-ar putea ajuta si pe altii?
E o lista mare cea a oamenilor pe care ii admir. Ma gandesc mereu la oamenii si organizatiile pe care le-am ajutat prin eforturile caritabile, dar sincer, Asociatii Talk Fusion au o influenta mare asupra gandirii mele si ma inspira sa muncesc din greu, sa gandesc mai departe si sa fac mai mult. Au multa motivatie si vreau sa-i ajut sa reuseasca.


Interviu tradus de pe: https://ideamensch.com/bob-reina/ 

Lasa un comentariu si spune-ne care raspuns ti-a placut cel mai mult, da un share sa vada si prietenii tai acest interviu. 
Mersi!
Sa aveti un weekend prosper! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu