luni, 27 octombrie 2014

Depasim provocarile vietii cu orice pret


“Daca ma cunoaste-ti, imi stiti povestea. Pot sa va spun din inima ca aceasta companie chiar schimba vieti” spune Credric Penn
Plin de energie, veteran de 19 ani in industrie, Credric intelege ce inseamna „a schimba vieti”. In 2008, a avut un accident grav de motocicleta, fiind victima a unui sofer beat.  Ceea ce a fost si mai rau – compania la care lucra l-a dat afara cat timp era in spital, ramanand cu nimic.

„Am fost in depresie pentru o lunga perioada. Au durat ani pana am putut sa ma reintorc unde eram inainte. Am incercat sa ma intorc in Network Marketing de cateva ori, dar nu am fost pregatit pana cand am decis sa ma inscriu in Talk Fusion.
Talk Fusion, succes, Cedric Penn, posibil, castig, venit suplimentar

Vindecat, cu o perspectiva regasita, Cedric nu a irosit timp si a urcat spre succes. Povestea lui  motiveaza persoane sa obtina ce credeau ca e imposibil. Prezenta lui lumineaza incaperea, incurajand o echipa de parteneri Talk Fusion sa depaseasca greutatile ce apar si sa urmareasca succesul ce-l merita neobositi.

Multumesc acestei companii in fiecare zi pentru ceea ce ofera lumii. O oportunitatea adevarata de a crea schimbari uimitoare in viata ta. A mea a salvat-o si sunt dedicate sa schimb cat mai multe vieti cu Talk Fusion ” spune Cedric. 

Articol din revista Lifestyle, pe care compania a trimis-o gratuit prin posta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu